Skip to main content

MEMOARI NR. 56: Të gjitha dyert e DZK-së u mbyllën për mua

DZK-ja kishte vendosur që t’i mbyllë të gjitha dyert për mua, por jo edhe bedemat prej nga do të fluturonin qindra shtiza mbi personalitetin tim. Marëdhëniet në mes nesh u acaruan tepër shumë. E pranoj, kisha qenë shumë naiv në bindjen time se mund t’ia dal në skaj dhe madje edhe t’i mund shërbimet e këtij Institucioni të sigurisë. Filluan të më ndjekin disa joshje të cilat nuk mund t’i refuzoja aq lehtë. DZK-ja i dinte të gjitha dobësitë e mia, kurse unë asnjëherë nuk isha marrur as me këto dobësi por as që më kishte shkuar në mend se policia sekrete do të më godiste pikërisht aty. Korrupsionin e kisha qejf shumë. Jo vetëm kur korruptoja por edhe kur më korruptonin më vinte mirë, sepse, ata që më korruptonin menjëherë i klasifikoja si armiq të mi. Paratë ua merrja ndërsa punën asnjëherë nuk ia kam kryer asnjë korruptuesi. Ata që korruptoheshin i vija në shërbim për pak kohë dhe, menjëherë i shkëpusja raportet me të tillët, sepse të korruptuarit janë qenie me karakter katastrofal. Unë nuk bëj pjesë në këtë grup, sepse, unë korruptohesha vetëm për të parë se kë e kam mik e kë armik. Miqtë e mi kurrë nuk më korruptonin, ata më mbështesnin!
Jo rallë më kishin përcjellë deri sa korruptohesha. Një ditë, Kiro Fuzofski më tha që të kem kujdes se, posedojnë shumë fakte të cilat do të mund të më çonin drejt e në burg!
Dobësi tjetër seç mu shfaq flirtimi! Çuditërisht në rini moralin e kisha më të fortë kurse në pleqëri, nuk di se prej nga më shpërtheu kjo dëshirë për dashuriçka. E kisha një parandjenjë se shumë herët do të ngel i ve (vejn) prandaj kisha marrur masa që të krijoj miqësi me femra dhe, miqësinë madje ta ngrisja deri në dashuri të pashpallur, të konservuar për ndonjë ditë më të vështirë për mua. Çuditërisht, të gjitha flirtimet e mia patën një karakteristikë shumë interesante: femrat që më ofroheshin mbanin emrin që niste me F! Le të themi se, këto F-ja ishin Fatime dhe, të gjith që më ofroheshin kërkonin lidhje të zjarrta. Njërën e dija që e kisha të lëshuar nga Jakup Selimovski, gjegjësisht nga vetë shërbimet sekrete, kurse të tjerat, nuk më rezultonin se kishin lidhje me shërbimet. I mbaja në distancë të madhe. I udhëzoja të lidheshin me fëmijët e mi, me vajzën e me djemtë, me qëllim që të humben të gjitha dyshimet por, Fatimet të llogariteshin si shoqet e fëmijëve të mi. Kësisoj, si shoqe të fëmijëve të mi i kisha edhe më pranë, i kisha në shtëpi, i kisha mysafire të sofrës, ku na shërbente Sulovica, bashkëshortja ime.
Më vonë, desh më dolën mendtë kur njerzit e DZK-së ma bënë me dije se më kishin në grusht dhe se do të duhej të dorzohesha, ndryshe, një fushate që kishte nisur kundër meje viteve 1999-2000, do t’ia bashkangjisnin edhe faktet që ishin fatale për mua si reis. Ata kishin në mend të më padisnin si trafikant i qenies njerëzore, si donzhuan që femrat e mia ua bëj fëmijëve të mi, sepse, tashmë i kishin incizuar dy djemtë e mi tek kishin bërë dashuri me Fatimet me të cilat paraprakisht po flirtoja edhe vetë unë.
Unë kisha menduar se me mbylljen e dyerve nga ana e DZK-së tashmë kisha shpëtuar prej lojërave të këtij institucioni shtetëror. Kurrë nuk më kishte shkuar në mend se ky akt i tyre në fakt do të thoshte luftë e ashpër kundër meje!


(Memoari i radhës: Loja e tetovarëve kishte një kokë) 

Comments